tjejfest...


I lördags var jag ute för första gången på aslänge... Det var faktiskt kul!! Jag var först hemma hos Lollo med Natty, där vi gjorde iordning oss och drack lite. Sen fick vi skjuts till Linda där festen var. Där var det "Girls just wanna have fun" blandat med "En gång är ingen gång, två är lika med noll" m.m. Det var trevligt. Pratade med folk man annars kanske aldrig skulle prata med. Drack bål som smakade bara saft, men som tydligen var rätt stark... Ha ha! Det börjde snurra i huvudet ganska fort. Kom på att alkoholen satt mest i frukten på botten. Så jag satt och mumsade på en hel del frukt...
Iväg bar det sen till HC, hade köpt biljett (eftersom jag tydligen inte har VIP-kort längre). Ringde Arian på dagen och frågade. Vet inte om jag fattade rätt heller men...
Velvet var ändå kräksjuk så showen blev inställd, man fick pengarna tillbaka.

Inne på HC var det ju fan i mig bara 18-åringar typ. Inga i vår ålder längre... Tråkigt. Man kände sig gammal. Lollo drog med mig till dansgolvet, och det kändes riktigt obekvämt... Usch, har ju inte dansat på hur länge som helst. Kändes som att man glömt av hur man gör liksom. Kärringvarning. Men dansa gjorde vi och till slut sket jag i om jag såg dum ut. Det var bara skönt att få dansa till musiken.
Det var faktiskt en som ville dansa sista dansen med mig... Ha ha! Men han var rätt söt... Fast jag bara nonchade honom och gick därifrån. Elakt.

Sen blev det kebab i bröd på Vänern. När vi satt där och väntade på vår mat så blev det bråk där inne. Skräll. Att killar ska vara så jävla löjliga!! Speciellt han som slog.
Jag tog med mat till JC, han var vaken när jag kom hem typ halv fyra.




Igår åkte JC iväg till Örebro för att jobba. Så nu är man ensam till på fre.


var bara tvungen att lägga in den här bilden från i somras ha ha!!
Min lilla gris :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud vilken söt unge :)

2009-09-29 @ 17:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0