Nere...


Tydligen så har jag blivit av med mitt jobb utan att jag visste om det själv. Fick höra det på annat håll. Förstår inte riktigt hur man som chef kan göra så...Tänker inte skriva mer om det här eftersom jag vet att många läser min blogg. Deppig och arbetslös är jag i alla fall. Förstår inte vad jag har gjort för fel...
Skit samma. Jag ska dit imorgon och prata.

Igår åkte vi och hälsade på JCs föräldrar. Det blev riktigt pinsamt... Vi hade bara tänkt hälsa på en snabb sväng. När vi kommer in är det fint dukat och hans mormor är där också. Då hade JC glömt av sin mammas födelsedag... Jag har ingen koll på när hon fyller år om inte han påminner mig liksom. Så det blev jättepinsamt utan varken blommor eller present. Men hon tog inte illa upp.
Vi stannade och fick smörgåstårta och hallonpaj med glass och kaffe. Mums!!
Min diet har raserat totalt när JC varit hemma...

Sen åkte vi vidare till Kil till Jörgen Möller och Anna och Casper. Vi lagade mat och hade trevligt. Efter att vi nattat Yasmine så satt vi länge och tog några öl och pratade om allt möjligt. Det var jättetrevligt!!
Casper kunde inte sova så han fick vara uppe med oss ett tag.
Jättetrevligt verkligen!! Det får vi göra om.

Idag packade vi ihop våra saker och åkte hem vid lunchtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0