Lollo & söta lilla Amy på besök...



Idag har jag jobbat första dagen på veckan... Kändes skönt! Har inte fått så många timmar, så det blir en kass lön den här månaden... Snyft!

Idag hade jag besök av Lollo och hennes lilla Amy (Eddy fick stanna hemma med Markus). Jag lagade pannkakor med sylt och grädde som jag bjöd på. Yasmine ville som vanligt mest ha sylt och grädde, inte så intresserad av själva pannkakorna ha ha!! Yasmine tyckte att det var jättespännande och kul med en bebis i huset... Hon liksom pysslade om henne. Hon petade på henne i ansiktet för att känna om det verkligen var en bebis och inte en levande docka. Jag vet inte riktigt vad hon trodde faktiskt, men hon klappade henne så försiktigt och pussade henne hela tiden... Naaaa, vad gulligt!
Amy hade blivit så stor... Kunde sitta upp själv och jollrade för fullt. Jag visste inte riktigt hur jag skulle bete mig mot henne. Man glömmer så fort hur det var. Kommer knappt ihåg hur det var när Yasmine var så liten.

Efter att jag nattat Yasmine (som absolut inte ville sova... hon ville bara klappa bebisen hela tiden), så drack vi kaffe, tjötade och försökte roa en otroligt trött Amy. Lilla plutten. Hon somnade som en stock sen sa Lollo. Det tror jag det.

Imorgon kommer min älskling hem. Han åker nu i natt. Längtar!!

Nu blir det sängen. Ska jobba imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0