Oriflame...



Ja, då har man gått och blivit säljare för Oriflame.
Eller ja, det var väl förra veckan någon gång som jag blev värvad.
Jag har verkligen haft dåliga fördomar om företaget. Men nu har jag ändrat åsikt.
Dom har jättebra produkter verkligen! Det är naturprodukter och inte testade på djur. Har provat en del, och allt som jag provade var jättebra!
Men jag har inte tänkt att sälja enorma mängder och försörja mig på det, utan bara lite vid sidan av till vänner och familj typ.

Idag träffade jag Sabinos en sväng. Vi drack kaffe, tjötade och kollade lite i Oriflames katalog.
Sabina är så rolig när det gäller skönhetsprodukter. Hon blir som tokig och vill ha allting. Vi satt och skrev upp massa saker som vi skulle beställa. När vi var klara och skulle räkna ut vad det blev, fick vi en chock.
Vi hade ju skrivit upp saker för över 2000:- var!!! Ha ha!! Det var hur mycket som helst. Men vi bestämde att dra ner på det lite. Herre Gud. Inte kan vi beställa för så mycket pengar....

Senare på eftermiddagen så var vi hemma hos Louise och Markus. Jag och Louise satt i flera timmar och satte prislappar på våra barnkläder som vi ska sälja till helgen.
På ett sätt känns det skönt att få bort lite och bli av med det. Men på ett sätt känns det så tråkigt också.
Man får massa minnen av när Yasmine var liten. Men men. Man kan ju inte behålla allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0