Löven faller...









Nu är det höst. Löven faller utanför mitt fönster och det är riktigt kyligt...

Vi har varit inne hela förmiddagen idag och bara myst. Yasmine är lite förkyld så hon fick vara hemma från dagis och mysa med mamma och pappa.

Igår var jag med Sabina och vi lagade lax och sallad. Sen senare på kvällen så gjorde vi våfflor med sylt och grädde och myste jag, Sabina och JC framför "Desperate Housewifes". Vi tvingade JC att se på det med oss ha ha...

I eftermiddag är vi bjudna hem till "Larsa Krut" (pappa ha ha) på middag. Han ska göra kycklingsoppa med ris. Mumsfilibabba!! Jag älskar pappas kycklingsoppa!! Den är så himla god!

Nu strax ska vi iväg till Camilla och Ebba eventuellt. Väntar bara på att Yasmine ska sova klart.

Här kommer lite bilder.





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0