Migrän och fika...



Jag somnade med migrän och jag vaknade med migrän imorse...

Uuuhh!! Men jag var tvungen att masa mig upp och göra frukost till lillan, klä på henne och dra iväg till dagmamman. SEN fick jag ta två migräntabletter, lägga mig i soffan med en kall handduk på pannan och bara vila. Det är det enda man kan göra när man har migrän. Man är ljud och ljuskänslig och huvudet bara pulserar så fort man rör på sig. Det är HEMSKT!! Men det gick över efter ett tag tack vare "Eeze". Jag vet inte vad jag skulle göra utan den. Jag har den alltid hemma, eftersom jag får migrän så ofta.

Idag har jag fikat och fönstershoppat med Louise och Amy & Eddy. Under den tiden som vi inte har träffats så har det hänt mycket med dessa små sötisar. Amy kan både krypa och stå upp, och Eddy kryper och är nog på gång med att stå snart också. Herre Gud! Snart går dom omkring... Då får du fullt upp Louise ;) ha ha... Men vad skönt det blir för dig också.

Jag har varit på arbetsförmedlingen också, och träffat min jobbcoach. Hon är verkligen jättegullig och rar.
Henne trivs jag jättebra med. Hon ska hjälpa mig att hitta en bra praktikplats där jag sen kan få jobb.
Jag ska kolla lite ställen i Karlstad för att få in en fot där. Får jag jobb där så blir det kanske flytt dit.
Jag vill ju bo i Karlstad.

Senare vid 4-tiden efter att jag hämtat Yasmine så kom JCs föräldrar hit på fika.
JCs mamma Monica var helt förälskad i en av kattungarna, den svarta långhåriga. Hon var nästan på väg att ta med sig den hem. Men så kom hon ju på att de faktiskt redan har tre katter (varav en som de fick av oss). Så det går inte. Men hon var allt bra sugen... ha ha.

ÅH, JAG MÅSTE HITTA ETT HEM TILL KATTERNA! Vi kan ju liksom inte ha FEM katter!!

Nu blir det mera pyssel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0