migrän...



Usch, fy fan alltså... Jag somnade med ont i huvudet och vaknade med en riktig jävla migrän. Ni som har haft det vet hur ont det gör! Jag spydde som en gris två ggr. En gång när vi skulle åka från Lollo och Markus imorse. JC fick tvärstanna bilen och jag sprang ut och spydde i vägkanten. Sen en gång till när vi stod på parkeringen vid Konsum. Jag blev tvungen att spy i en påse (fräscht). Men vad skulle jag göra liksom? Det var folk omkring mig och jag kunde ju inte direkt öppna bildörren och spy på asfalten... Det hade varit lite pinsamt.
Det måste ha varit ett migränanfall. Vad annars? Jag har aldrig haft det förut, så jag vet ju inte. Men eftersom jag hade världens huvudvärk och mådde illa så... Sen var jag ljud och ljuskänslig också. Jag fick helt enkelt ligga i soffan hela dagen och ta det lugnt. Det är först nu på kvällen som det känns bättre och jag kunde gå upp och greja lite.
Yasmine tyckte att det var skittråkigt när jag låg där. Hon kunde inte fatta varför jag inte ville gå med henne och leka. Men till slut verkade hon ge upp, och lekte med JC i stället.

Igår grillade vi med Lollo och Markus. Tyvärr var det en viss trapp-snubbe som "råkade" bränna köttet lite... ha ha!! Men det var gott ändå! Yasmine somnade på vägen dit i bilen så vi bar in henne och la henne direkt. Det var väldigt ovanligt... Hon somnade liksom halv 7. Hon vaknade bara en gång på natten vid 01.00 och sen sov hon hela natten till 08.00 på morgonen. Wow!
Deras bebisar var pigga som mörtar ha ha!! Så söta var dom i sina pyjamasar. Äter som hästar gör dom. Men jag kommer ihåg hur det var med Yasmine när hon var lika liten. Det var ungefär samma sak med henne. Hon somnade sent och åt som en gris.

Näe, nu ska vi mysa framför tv:n och käka lite godis. Imorrn blir det upp till dagis igen. Hoppas det blir bra. Är lite nervös faktiskt.

Här kommer lite bilder från igår. Jag tog inte så många.




JC håller Eddy peddy :)






Markus tar en bira






Amy ligger och göttar sig i babygymet

Kommentarer
Postat av: .helena.

fyy för migrän, hoppas verkligen du slipper ha det allt för ofta! din stackare. =/

kramkraam*

2009-05-11 @ 17:55:42
URL: http://hellheda.blogg.se/
Postat av: camilla karlsson

ja den veckan var inte så rolig! men det verkar som det alltid ska vara massa problem ! ja men vi kommer gärna och hälsar på , måste kolla in katterna, är väldigt sugen faktiskt :) trivs yasmine på dagis nu eller ? kram

2009-05-12 @ 11:48:58
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0