Grillning och sleep-over...

l

så liten så söt






det syns inte så bra, men dom är så små...



Jag har ju glömt att skriva att vår katt Anne-Lise har fått kattungar, två stycken jättesöta. Det var i söndags, så dom är ju bara en vecka gamla nu ungefär. Jag vet inte om vi ska behålla båda, kanske en, vi får se. Men om någon är iintresserad?? Gosar hela tiden med dom... snuttisar.


Idag har vi varit och hälsat på hos Yasmines morfar. Hon busade runt och tyckte att det var väldigt kul att slänga grytlock på golvet och lyssna på det skramlande ljudet... mindre roligt för oss. Jag tror att jag har fått nedsatt hörsel... ha ha!!

Jädrar vad det blåser idag!! Men ändå soligt och fint.

Ikväll blir det grillning och sleep-over hos Lollo och Markus. Ska bli kul. Vi ska väl ta några öl allihopa också, när våra små sover. Det får bli övernattning eftersom vi annars måste hem när Yasmine ska sova. Men nu kan vi ju stanna kvar och umgås och spela lite spel och tjöta.
Nu ska vi packa ihop lite saker. Lägger väl ut lite bilder imorrn tror jag.



Kommentarer
Postat av: camilla karlsson

jag är faktiskt intresserad av en katt ! vad söt yasmine var i regnstället :)

2009-05-10 @ 20:34:29
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0