akuten i Säffle...

Yasmine är förkyld och inatt hostade hon hela natten och hade hög feber. Jag fick ingen sömn alls. Fick åka in med henne till Säffle idag. Hon har förkylningsastma och fick brikanyl i flytande form. JC var bakis men han fick köra ändå.. Idag har det varit kvavt varmt och jobbigt för mig. JC har bara sovit och Yasmine har skrikit och varit sjuk.. Stackars liten. Men fram mot eftremiddagen så blev både JC och Yasmine piggare så han lagade mat och så. Yasmine hon lekte som vanligt å va busig.. Lekte kurragöma de gillar hon.. Får hoppas att de blir bättre sömn inatt. JC får sova med henne i sängen inatt eftersom jag knappt fick någon sömn igår natt. Han liksom har en kraft el nått för hon somnar som en stock när han håller om henne och så är det en trygghet oxå.. Han är ju grov och varm den lille latinon hahah.. Nä nu ska jag mysa med min LatinoHulk och kolla på film. Ha en bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0