Vita sandar och grillning...



Igår åkte vi till Vita sandar i Mellerud och badade jag, JC, Yasmine, Mia och Villemo. Guuuud så härligt!!! Det var ju helt sjukt varmt igår hela dagen, så man höll på att smälta bort... Jag är faktiskt inte så mycket för värme. Jag gillar mest när det är lite svalt.
Yasmine var alldeles tokig i att  bada!!Vi plaskade runt som sjutton och skojade i vattnet. Det var helt underbart! Det enda som jag inte tyckte om var att visa mig i bikini... Det var första gången i år som jag riktigt badade och hade på mig bikini offentligt, och det var ångestladdat... Usch, den här bikinisäsongen är jag väl inte topptrimmad precis... ha ha! Men men... Nästa år...
Hur som helst så var det jättekul och skönt.
Här kommer lite bilder







Här ska vi äta på restaurangen






Villemo vill absolut inte ha solhatt-"det e töntigt" keps är coolare :)





      
Yasmine dansar järnet inne på restaurangen...






gott med vatten i värmen






här vet jag inte riktigt vad som var på gång...






här är Yasmine i färd med att leka med sina nya leksaker






ååååh så många leksaker... skoj!






kommer ni eller? Jag vill bada :)






hur söt kan man bli?






Idag tog jag, JC och hans brorsa Marcus en sväng till Bergvik när Yasmine var på dagis. Vi shoppade lite...
Sen åkte vi och hämtade henne och åkte till JCs föräldrar. Så badade Yasmine i sin pool och sen grillade vi på kvällen. Det blev lite sent för Yasmine, men det gör nog inget om det inte blir för ofta liksom... Vi hade det jätttrevligt! Fast Yasmine brände sig pyttelite på armarna tror jag. Men ytterst lite. Trots att vi hade på solcreme.
Här kommer lite bilder








här ska Yasmine strax bada







skönt att bada







i full färd med att leka







naaaa.... sweet!!







leka leka leka








Yasmine springer runt naken ha ha...







den stolen ville hon sitta i jämt :)







Yasmine tränar på att sätta sig och ta sig ur stolen själv...







kul att låtsasäta :)







moi







moi







Yasmine vill klä på sig själv...







kanske funkar bättre stående...







ena benet i...







det  kanske räcker med ena benet :)





That's all folks for today!











Kommentarer
Postat av: Fia

Va söt hon är lilla Yasmine! Skönt att bada i värmen :) Var det varmt i vattnet? Ha det så bra och hälsa din gubbe! :)

2009-06-30 @ 10:18:51
URL: http://sanderss.blogg.se/
Postat av: .helena.

ooj, va lilltjejen börjar bli lik dej. =) speciellt på det sista kortet, en liten minikopia juh. =) hon e verkligen föör söt!

hoppas allt e bra med er!

kraaam*

2009-07-21 @ 20:07:00
URL: http://hellheda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0