Middagsbjudning och bus...

 Vad har man gjort idag då?

Yasmine var inte lika ledsen vid lämningen på dagis imorse. Vad glad jag blev när hon slutade gråta innan jag hade gått t.o.m. Det enda jag tycker är jobbigt är när jag hämtar henne. Hon är så otroligt trött och vill knappt äta lunchen som jag lagat. Hon äter lite grann, sen vill hon ha nappen och pekar på sovrummet. Ibland vill hon inte äta alls. Lilla gumman...

Efter hennes middagslur så tog vi oss en sväng hem till Madde på middag med hennes kompis Lina. Det blev sprödbakad torsk med potatis och kall sås. Yummie!! Det måste jag göra hemma!
Efteråt blev det rulltårta och kaffe. Yasmine fick värsta sockerkicken och härjade runt och dansade till Lady Gaga på hög ljudnivå... Ha ha! Att jag inte filmade det... Hon var helt rosig om kinderna och svettig. Alla skrattade så vi fick ont i magen. Hon är allt en liten clown som gillar att stå i centrum :)

Just nu sover hon gott och jag har precis röjt undan efter denna dagens bus... Det är samma sak varje kväll, man städar undan och sen kan man sätta sig ner och ta det lugnt. Rutin. Ibland är det stökigare än vanligt.

Imorrn kommer min älskling hem. I have missed him a lot!

Kommentarer
Postat av: camilla

ja kläderna passa väldigt bra :) ja det kan vi absolut göra , låter mysigt ! men vart har du fått jobb nu då?

2009-06-17 @ 22:18:13
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0