Midsommardagen...


Idag har vi varit hos JCs föräldrar och ätit smörgåstårta och firat hans bror som fyller år.
Sen blev det tårta och kaffe nån timma senare.
Det verkligen ösregnade ute och åskade. Sen emellanåt var det fint väder och solen sken så man kunde vara ute i trädgården och sola om man ville. Konstig sommar.

Yasmine åt så mycket tårta att hon blev proppmätt. Det märktes... ha ha!! Men så är hon ju galen i tårta också :)
Sen kom sockerkicken... Roligt det är med barn. Får dom mycket socker i sig, springer dom runt som galningar och härjar tills dom stupar. Så himla roligt! Hon älskar ju att vara i centrum, och hemma hos sin farmor och farfar får hon all uppmärksamhet som hon kan drömma om. Dom älskar henne och busar med henne för fullt.

Jag har blivit förkyld... Yasmine är också det lite smått, så det är nog hon som har smittat mig. Jag är så trött på att vara sjuk jämt och ständigt. Det har blivit så sen hon började dagis. Allt som hon får, får jag också. Roligt va??

Ikväll blir det en ensamkväll. JC är hos grannen (vår hyresvärd) och dricker lite. Hon skickade in jättegod mat till mig. Vad gulligt!! När man mår dåligt så orkar man ju verkligen inte laga nån mat.

Nu ska jag dra täcket över mig i soffan och tycka synd om mig själv.

fotnot. Vi ska flytta. Större och bättre lägenhet... (MED GARDEROBER ha ha) Hoppas det blir bättre där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0