bad på Örnäs...


Idag har jag uträttat massa ärenden på stan. Fick passa på när Yasmine var på dagis så länge. Jag införskaffade en jättesöt baddräkt och en klänning med tillhörande små trosor till henne, och en somrig klänning till mig själv. Jag glömde dock att köpa solskyddscreme till henne på apoteket. Typiskt.

Måste erkänna att det känns konstigt när jag går ensam på stan. Man vet knappt vart man ska hålla händerna. Man är ju så van att alltid ha med Yasmine och dra vagnen.

Efter jag hade hämtat henne på dagis (där det hade gått jättebra idag) så packade jag ihop handdukar, filt, sandleksaker och lite fika, och så drog hon och jag iväg till Örnäs och badade. Hon var så söt i sin lilla baddräkt :) Det blåste väldigt mycket, så det blev bara lite plask med fötterna och leka i sanden. Härligt härligt!!

Sen blev det middag, bad, godnattsagor, välling och sängen.


JC kom hem idag.
Madde, Robert, Jon och hans kompis Alvar kom hit på kvällen. Vi satt ute och åt pizza, drack en öl och tjatade. Trevligt!

Nu blir det mys framför tvn med min älskling...


Här kommer lite bilder från Ebbas kalas








Yasmine leker med Ebbas presenter







Ebba får glass







fast Camilla åt nog upp mest själv ha ha... nerå...







Emma med sin 3-månaders Elsa, Monica med ett-åriga Tindra







glass mums...







snygg min ha ha







Ebba busar i poolen som hon fick







gott med saft :)







Tindra en riktig liten busunge :)







så söt Ebbis







Lilla Elsa... så pytteliten.. naaaaa... 







Emma o lilla Elsa







Marie med Ebbas badring ha ha





That's all folks







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0