solen borta...


Idag är det ingen sol... snyft! Men då får man fixa lite färg på knoppen på annat sätt :)
Jag och Sabina drog iväg till Säffle och solade solarium när vi hade lämnat Yasmine på dagis.
Sabina behöver ju verkligen inte sola mer tycker ju jag, hon är ju brun som en pepparkaka, men jag däremot... ha ha!
Jag behöver nog ett riktigt tag i solen. Men nu har jag faktiskt fått lite färg och jag är så himla glad för det.
Jag som förr ALLTID var knallbrun på sommaren, eller året runt egentligen. Nu när man är mamma
har man liksom andra prioriteringar, ja man hinner inte heller tycker jag. Så därför är solarium min räddning. En kvart så är det klart.
ALDRIG att jag skulle kunna sitta flera timmar i solen... Nepp.

Nu när JC har börjat jobba igen så måste jag ju klara mig själv. Jag är ju så van vid att han är kocken hemma. Det var så länge sen jag lagade mat att jag nästan inte vågade ställa mig vid spisen. Men nu har jag blivit illa tvungen när jag måste laga mat till min lilla matglada tjej :) Och det har gått bra! Jag är riktigt stolt över mig själv att hon fått två lagade mål mat om dagen. För burkmat var längesen hon slutade med.

Den här veckan har det bla stått på menyn korvstroganoff, pannkakor, pyttipanna med stekt ägg, spenatsoppa med ägghalvor och bröd m.m. Inte för att det är värsta maten, men det är ändå lagad mat.

För övrigt så går det bara bättre och bättre för Yasmine på dagis. Hon gråter bara när jag lämnar henne, sen är hon glad hela tiden hon är där. I tisdags sov hon t.o.m. där och det gick jättebra! Åh vad jag är lycklig!

Jag är så otroligt förälskad i min lilla Yasmine. Den här åldern är så himla rolig! :) Det märks verkligen att hon har humor. Vi kan verkligen gapskratta tillsammans när vi skojar. Så himla go!

Nu ska jag strax iväg till Madde och fika hemma hos Robert. Sen blir det nog kaffe och fika och lek hos Paula.

Imorrn kommer min älskling hem! Vad jag har saknat honom! Då blir det MYS mys mys...


(inga bilder än... så himla tråkigt... men det kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0