Äntligen sommarväder!!!


Ååååhhh, det riktigt pirrar i kroppen!!! Det är så himla härligt väder ute... Skönt! Äntligen!

Igår var det en skitjobbig dag... Yasmine skrek och krånglade konstant HELA DAGEN...
Hon håller på och får tänder antagligen, för sån är hon bara då.
Min gulliga och annars så glada och spralliga tjej förvandlas till ett monster...
Jag känner inte igen henne under dessa tandsprickningsperioder.
Hon blir arg, våldsam och gråter hela dagarna och nätter.
Stackars henne såklart! Hon har ju jätteont. Men det är jobbigt för mig också...
Som tur är så går det ju över. Men jag tycker att tänderna har kommit tätt nu.
Jag vet inte riktigt hur många tänder hon har nu faktiskt. Jag skulle tippa på typ 12 eller nåt.
Det är kindtänderna som gör mest ont, och det är dom som kommer nu.

Vi lyckades iaf få lite kul igår... Jag tog med henne så hon fick bada i sjön :)  Hon älskade det!! Hon hällde vatten över sig själv med sin plasthink
och lekte i sanden med sina sandleksaker ha ha... ÅÅÅhh, hon var så söt. Det var lite oplanerat så hon fick bada naken hihi...



I måndags var jag och Yasmine på kalas hemma hos Camilla och Ebba som fyller 1 år.
Det blev glass med kolasås och banan, saft och massa bus och lek.
Det var trevligt!! Yasmine var helt slut när hon kom hem och somnade direkt.



Nu kommer äntligen lite bilder från midsommar...




Jag o Yasmine på midsommarafton
Vi äter lite nötter innan maten :)







Yasmine fick testa att ta kort med en kamera... Det tyckte hon var skitkul!!
Killen som låter henne göra detta var nog inte så nykter ha ha...
Det var liksom en skitdyr kamera. Men han hade lika kul som henne...







Här ska dom resa midosmmarstången







Vi är hemma hos JCs föräldrar på midsommardagen






Mmmm... Jorgubbstårta på midsommardagen. Mums!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0