migränanfall...


Den här fredagen har ALLT bara varit jobbigt tycker jag. Imorse när jag skulle lämna Yasmine på dagis så blev vi jätteförsenade pga att Yasmine tyckte att det var läge att bajsa två ggr när jag redan hade fått på henne ytterkläder och allt... ha ha! Det var uppehåll med regnet när jag hade lämnat henne och självklart skulle det börja ösa ner när jag gick hem. Dyngblöt blev jag.
Jag lagade köttfärslimpa med potatismos och gräddsås till Yasmine och mig. Jag lämnade kvar limpan i ugnen när jag skulle hämta henne, för det var inte så lång tid kvar, plus att jag tänkte att det skulle gå snabbt att bara hämta henne.
Men det gjorde det inte, så min fina limpa var svart när vi kom hem... snyft. Den var inte speciellt god.

Yasmine har blivit förkyld igen, så hon har varit extra ledsen och tjurig idag. Inte roligt för varken henne eller mig. Det är ju jobbigt när hon är ledsen hela tiden. Hon ville inte sova middag idag heller. Vet inte varför. Hon som alltid vill sova middag.

Det har varit skitväder hela dagen så vi har inte orkat oss ut nåt, bara varit inne... kollat på film och myst.

När JC äntligen kom hem blev Yasmine överlycklig :) Hon sprang och kramade honom och pussade honom. Och det spratt i hela kroppen på henne. Hon sa "pappa" hela tiden... Näää... lilla gumman. Jag fick ett migränanfall precis då. Jag spydde två ggr och hade en djävulsk huvudvärk, så jag blev tvungen att lägga mig i soffan med en kall trasa på pannan och bara ta det lugnt. JC  fick bada och lägga Yasmine.

Jag vaknade 00.30 i soffan. Oj då! Men JC hade också somnat i sovrummet med Yasmine.

Det var den myskvällen det... Vi var båda så jäkla trötta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0