Midsommar...


Oh well... Det blev inget fint väder...

Men det blev trevligt!! Jag, JC och Yasmine åkte ut till Kocklanda och var på midsommarbjudning vid en stor herrgård. Sabina kom senare också.

Det var väl kanske 25 st där. Det blev god mat, snaps och prat. Det var trevligt men lite jobbigt att ha med Yasmine faktiskt. Inte för att jag ville dricka eller så, men hon tyckte att det var jobbigt att sitta still så länge. Hon ville springa runt men vågade inte när det var en massa främmande personer där, och hon är ju blyg då. Och självklart skulle hon kleta ner min fina vita klänning med sina kletiga fingrar. Hon åt jorgubbar och sen skulle hon dra i mina kläder.... Ha ha! Så både hon och jag var helt rödfläckiga... Hoppas det går bort i tvätten.

Sen åkte vi hem för Yasmine blev jättetrött. Hon somnade direkt när vi la henne i sängen hemma.
Jag och JC såg sen på film och myste.

Det var vår midsommarafton.

Ville också skriva att den skedde en olycka precis utanför vår lägenhet under tiden vi var där borta. Det var en krock.
Jag fick reda på nyss att det slutade väldigt olyckligt. En liten flicka avled.
Asså det var några jävla idioter som körde fort som galningar bland alla bilar och liksom lekte på parkeringen. Sen körde dom in i en barnfamiljs bil och en lten flicka dog. Detta är vad jag har hört. Inte 100% säkert.
Fy fan vilken tragedi och vad fruktansvärt onödigt.
Tänk, det kunde lika gärna ha varit Yasmine.
Usch, jag lider med familjen...
Vissa folk borde inte få ha körkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0