Liseberg och Bergvik...



Igår drog vi iväg till Liseberg jag, JC, Madde och Robert. Den här gången tog vi inte med Yasmine... Hon fick vara hos sin farmor och farfar. Vi kände att hon ändå inte skulle ha så stort nöje av det. Vi tar det när hon är lite större istället.

Ååååhhh vad det var kul att få roa sig lite. Det var jättelängesen jag var på Liseberg senast. Vi åkte Balder, Lisebergståget och en annan skitäcklig (kommer inte ihåg vad den heter). Herre Gud!! Det var längesen jag skrek så mycket alltså. Jag var helt hes när vi kom hem. JC vann en stor låda med Marabou choklad åt mig också :) hihi.

Ja, det var en kul resa och upplevelse!



Idag hämtade vi Yasmine. Åh, det var så skönt att få pussa och krama henne igen! Jag hade saknat henne mucho!!
Vi åkte iväg till Bergvik och köpte lite kläder till henne. Hon fick en jättefin rosa dockvagn BRIO från Toys'r us också, och en docka med lite tillbehör. Hon var såååå glad över sina presenter!! Hon har ju börjat leka mycket med dockor nu, så det var på tiden att hon fick nåt fint.

Sen blev det mat hemma hos hennes farmor och farfar, och sen hemfärd.

Ikväll är JC ute med kompisar och tar en öl och jag tar det lugnt hemma.
Ska strax lägga mig. Skönt att sova tidigt för en gångs skull.






Min lilla groda :)







Så söt min pudding







Yasmine busar i sängen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0