helt slut...



Idag har varit en skojig och hektisk dag på samma gång...
Nu sitter jag i soffan helt slut. Kroppen värker och näsan och ögonen rinner (som vanligt på kvällen). Måste vara allergi. Men det blir aldrig av att jag masar mig iväg till vårdcentralen.

Jag och Yasmine har haft en härlig dag tillsammans! Hon är så otroligt go och helt underbar min lilla dotter. Vi skrattar och skojar ihop och hon är riktigt rolig faktiskt. Hon har humor tjejen! Ha ha!

Just nu är det helt underbart att umgås med henne. Och det vill jag göra så mycket som möjligt nu dom här två sista veckorna innan jag börjar jobba. Sen kommer jag inte att få lika mycket tid tillsmmans med henne. Det blir långa dagar på dagis... Det känns som att jag inte har njutit och uppskattat tiden som jag har varit mammaledig tillräckligt. Snyft!
Man trodde aldrig att året skulle gå så fort. Det kändes som att man aldrig skulle börja jobba igen.
Åh, tänk om man kunde få ett år till tillsammans med min dotter utan att jobba. Nu blir jag lite ledsen faktiskt.
Men så är det ju för dom flesta. Alla måste vi jobba för att leva.
Det kommer att bli tufft, det vet jag.

Mina dagar när JC är borta är väldigt roliga men också väldigt energikrävande. Och dessutom ska man hinna med att laga mat, städa, tvätta... Jag ger allt jag har till Yasmine. All min energi går till Yasmine, för att hon är det bästa som finns (förutom JC) och det tar på krafterna. På kvällen när man väl får sätta sig ner och slappna av så kommer tröttheten...
Man är helt slut.
Men det gör ingenting.
Att bli mamma till Yasmine är det bästa som hänt mig.
Synd att aldrig mamma fick träffa sitt barnbarn. Jag saknar henne.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja jag lider med dig gumman, det måste vara hemskt att inte ha sin mamma. Tänker på dig... kramar

2009-06-17 @ 11:56:35
URL: http://www.metrobloggen.se/carolinen
Postat av: Dinah

Vem Caroline är det?? Det går inte att gå in på www.metrobloggen.se/carolinen

kram Dinah

2009-06-17 @ 12:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0