bad och picknick hos far...


(Tandmonstret var borta igår ha ha. Hon har varit sig själv dvs. Härligt!!)

Igår var Yasmine lite längre på dagis för att vänja sig när jag börjar jobba Då passade jag på att ta en fika med en kär vän som var i Åmål för dagen, Louice Dela Cruz.
Vi drack kaffe på xo och tjötade om allt möjligt. Det var jättekul att träffa henne igen, och trevligt :)
Hoppas det blir snart igen!

Vid två-tiden hämtade jag och Sabina Yasmine på dagis, och så tog vi med oss picknick och drog ut till pappa i Sjövik.
Väl där så hämtade vi upp pappa för att åka vidare ner till sjön.
ÅÅÅhh, det var så härligt väder och skönt att doppa sig lite. Yasmine älskade att plaska runt i vattnet- hon är ingen badkruka hon inte!! Sen fick hon springa naken i sanden och plocka fina stenar och tulta runt som hon ville. Konstigt nog varken kissade eller bajsade hon när hon var utan blöja ha ha...

Ja det  var jättemysigt. Tyvärr kan jag inte föra över bilder från min mobil.
Men här kommer lite bilder från ett annat tillfälle... När vi var i Mariebergsskogen i Karlstad för en månad sen kanske.






Här badar Yasmine lite i en fontän i Mariebergsskogen... Plask plask...







Mmmm... gott med glass!! We like!







Roligt att sitta på pappas axlar... (synd att JC blundar ha ha)







Tuff tuff tåget som går åker runt i Mariebergsskogen







En get :)







En gris







En gås












Kommentarer
Postat av: Louice

Jättekul och mysigt att ses gumman! vecka 28 får du boka in ;)

kram

2009-06-25 @ 12:07:24
URL: http://lacakewalk.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det är kul när du lägger ut bilder :-)

2009-06-25 @ 12:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0