Yasmine sjuk...

Igår fick jag besök av Sandra och Jullan... Det var verkligen inte igår! Julia har blivit så stor och man kunde tro att hon var i tonåren redan. Sandra var sig lik förutom att det syntes så väl på henne att hon inte mår bra... Men det förstår jag efter allt som hänt... Men det ska vi inte prata om här.

Jag och Yasmine tog en sväng ner till stan på eftermiddagen. Det blåste som bara den men var varmt i solen. Jag tog inte på henne så mycket kläder. Inget smart val.
I natt vaknade hon hela tiden och mådde dåligt, så inte mycket sömn i natt. Dessutom hade hon kissat igenom blöjan och i hela sängen...

I morse hade hon feber, hosta och näsan rann... Jag kände mig rejält hängig också i morse. Frossa, ont i kroppen och matt. Men det gick över sen under dagen. Yasmine blev inte bättre, bara sämre... Feber, snuva och hosta. Stackars lillan.
Sabina kom hit en sväng och hjälpte till lite. Jag var så trött efter i natt att jag inte orkade nånting.

Nu ska jag lägga mig och sova. Yasmine har redan vaknat flera ggr i hostattacker. Får köpa mer hostmedicin imorrn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va tråkigt att ni blivit så dåliga, massa krya-på-er-kraamar* =)

2009-08-24 @ 11:17:01
Postat av: .helena.

var jag som skrev det över.. ;) kraamar*

2009-08-24 @ 11:17:59
URL: http://hellheda.blogg.se/
Postat av: A-K

Kajsa är också sjuk :( hög feber och grejer....Genast dyker ordet svininfluensan upp...Jaja vi får se vad det blir :)

2009-08-25 @ 10:50:05
Postat av: ida

Hej där!

alla parfymerna är kvar, det var meningen en st 100kr men vill helst bara bli av med de.

Fast ett problem är att en tjej ska jag möta upp på Måndag så ska hon få lukta och välja en av de parfymerna.

Så på Måndag har jag två kvar, och om du fortfarande är intresserad kan jag höra av mig av vilka två det finns kvar.

Mvh ida =)

2009-08-28 @ 16:40:06
URL: http://idzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0