trött...


Jag vet inte vad det är med mig den senaste tiden... Jag är bara trött trött heeeela tiden och vill bara sova...  Så fort jag får chans att lägga mig ner och ta en tupplur så gör jag det. Idag har jag varit riktigt hängig, och haft ont i magen. Jag var t.o.m. hemma från jobbet. Vad är det med mig liksom??

Yasmine har varit helt underbar den här veckan!! Hon är helt annorlunda när hon har sin pappa hemma. Mycket gladare och tryggare. När JC är borta så är hon ofta ledsen, arg och får utbrott varje dag för minsta lilla. Tänk om han kunde ha ett jobb som han kom hem varje dag?? Önsketänkande...

Ikväll är JC på födelsedagsfest. Jag är ensam hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska ut och ta en öl imorn ifall du vill med.

Ring i så fall. Kan inte svara på SMS.

Hugs !

2009-08-14 @ 19:41:50
Postat av: LOUISE

Hej!

Ja, det var jag!

Synd att jag glömde skriva namn då!!

Jag är ensam en vecka nu!

Vi kanske borde passa på att ses.

Var ju längesen!

Kan inte du ringa mig? Skriv inte sms för jag kan ju inte svara :)

Vi kan ju laga lunch ihop och ta en promenad?

KRAM Louise

2009-08-16 @ 18:21:36
Postat av: .helena.

men tack, va go du e. =) joo, jag trivs bara bra med sambolivet, =) lite ovant när man bott själv i så många år men.. ;) fast det e verkligen underbart att bo tillsammans, speciellt med tanke på att han e iväg i norge så mycket!

det där med knarrande golv ja, bra irriterande, haha.. =)

hoppas din trötthet går över snart föresten!

kramkraam*

2009-08-17 @ 22:34:31
URL: http://hellheda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0