härmas...

Jag har faktiskt aldrig fyllt i nån sån här förut, så nu ska jag härmas lite. Jag snodde den från Lollos blogg.




Brukar du komma i tid: oftast inte ha ha
Vad hade du i din mun senast: snus
När mår du bra: när jag är med min familj
När blev du fotad senast: i lördags på jobbet
Hur känner du dig nu: trött och lite orolig
Kan du laga mat: ja, fast det är inte ofta jag lagar mat

Vad pluggar du: lite körkortsteori
Vad tycker du om fötter: jag har lite fotfobi
Är du smart: kan inte jag svara på
Vad har du på dig: JCs t-shirt och boxershorts (tvättar nämligen ha ha)
Är du aktiv i skolan: jag går inte i skolan
Vad saknar du: min mamma och att vara rik
När och varför grät du senast: kanske en vecka sen... det var nog nåt med Yasmine tror jag. Ibland känner man sig som en dålig mamma...
Var det pinsamt att svara på det: näe
Hade du en bra kväll igår: njae... var trött och somnade precis när vi hade satt på filmen vi hyrt... ha ha
Din favoritdryck på morgonen: juice och coffee
Vad ska du göra i sommar: jobba och jobba... och försöka klämma in nån resa
Är du nöjd med ditt liv: ja
Vad vill du jobba som: just nu trivs jag med mitt jobb
Har du tråkigt just nu: ja, lite

Vad gör livet värt att leva: Yasmine, JC, min far och mina syskon
Vad i livet ångrar du: att jag inte vågat ta för mig mer
Är du musikalisk: lite tror jag
Vad lyssnar du på för musik: det som spelas på radion och tv.n
Kategoriserar du dig själv i någon stil: näe, har typ ingen stil tycker jag
Är du bortskämd: av min man på vissa sätt, och av kärlek från mina föräldrar
Är du trött: lite
Vad gör du imorgon: jobbar och kanske umgås med syrran

Din första
Operation: privat
Första piercingen: öronen när jag var 10 år
Första bästa vän: en tjej från Chile Daniela Allende
Första priset: badminton
Första sporten du började på: fotboll, badminton och bordspingis
Första husdjuret: Snuttan, ett marsvin
Första semestern: bussresa till Spanien
Första konserten: Britney Spears
Första kärleken: C.D

Favoriter:
Filmer: Romantiska
Tvprogram: Hells Kitchen, The hills (kollar för övrigt inte mycket på tv)
Musik: Allt möjligt
Drink: vet inte vad den heter men det är en mjölkdrink med banansmak
Kroppsdel (på kille): Axlar, händer, ögon
Sport: ingen
Plagg: linne och kjol
Skola: vet inte
Bok: Pojken som kallades Det


Just nu:
Äter du: ingenting
Dricker du: vatten
Ska du: strax mysa
Lyssnar du på: trafiken utanför
Väntar du på: att min kära man ska komma hem
Tittar du på: tvn



Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller kyssar: Kramar.
Kortare eller längre: Längre.
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar.
Busig eller lydig: både och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0