härlig dag!!


Nu har jag inte skrivit på ett tag. Dels pga att jag inte har hunnit, och dels för att vi precis har flyttat och inte haft internet förrän igår.
Vi bor ju i en 5:a nu som är rätt så stor om man säger så :) Skönt med mer utrymme. Man vet aldrig om Yasmine skulle få syskon. Inte som det känns just nu. Men i framtiden...

På jobbet går det bra :)  Så skönt att ha ett jobb och veta att man kan stå på egna ben. Inte för att det skulle behövas, men det känns skönt att kunna bidra till den gemensamma ekonomin. Sen är det så otroligt skönt att få komma ifrån allt lite. Komma till jobbet, träffa folk... Just nu har det mest varit jobb på veckosluten, men det kommer att bli mycket mer framöver har jag blivit lovad.

Jag värderar tiden mer med Yasmine nu när man är ifrån varandra mer. Försöker verkligen att ägna all min uppmärksamhet till henne när jag hämtar henne efter jobbet. Det blir långa dagar för henne lilla gumman.
Hon är allt en liten pajas ha ha. Humor har hon verkligen. Det är så kul nu när man kan skämta med varandra på ett annat sätt. Hon förstår så mycket, och nu börjar det komma allt fler ord. Hon härmar mycket när man pratar.

Idag har vi handlat åt pappa, jag har köpt lite kuddar till sofforna och lite växter (vi har ju en del fönster att fylla upp, 10 st).

Nu ska jag och Sabina se på film, käka popcorn och chilla...



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vart har ni flyttat?

va roligt. Kommer gärna på kaffe snart!

2009-08-06 @ 00:00:39
Postat av: Dinah

Vem var det som skrev detta då? :)

2009-08-08 @ 02:45:47
Postat av: Anonym

Kul att du börjat skriva igen..

2009-08-08 @ 12:03:31
Postat av: .helena.

va gott med större boende, o grattis till jobbet! =)

kraam*

2009-08-13 @ 17:34:22
URL: http://hellheda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0