Barnvakt...

Klockan är 01:15 och jag kom precis hem från jobbet... Madde har suttit barnvakt, och det hade gått bra. Yasmine hade vaknat tre ggr men somnade om igen när Madde gick in och gav henne nappen.
Usch, jag var sååååå himla orolig att Yasmine skulle märka att det var någon annan och få panik. Varje gång telefonen ringde på jobbet så sprang jag och svarade och trodde att det var Madde som ringde och sa att det inte gick bra. Men hon ringde aldrig och allt gick bra. Skönt.

Guuud vad trött jag är... Vi hade trubadur "The Revivals" och det var hur mycket folk som helst.
Jag måste sova om jag ska orka upp tidigt med Yasmine imorrn. Fast jag är trött, så är man ändå så upp i varv när man kommer hem. Får sitta vid datorn lite och varva ner.

JC kommer tydligen inte hem förrän nästa lördag eller söndag, fick jag reda på alldeles nyss. Då har han varit borta i tre veckor. Vad trevligt. Säger inget mer.

Med min diet går det bra. Fast det känns inte som att det tar något liksom. Men ska väga mig snart. Då kanske man ser skillnad.

Nu blir det natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0