Trött...



Jag är såååå himla trött... Jag kan inte förstå varför. JC är tydligen ännu tröttare. Han somnade 18.00 och sover fortfarande. Han ligger och snarkar i soffan bredvid, och jag sitter och ska försöka skriva nåt, men vet inte om jag orkar...

Idag har jag varit trött hela dagen... usch. Jag orkade knappt leka med Yasmine. Men jag orkade mig ut en sväng iaf och hjälpte pappa att handla. Sen hem till JC och vi åt mat och lekte tillsammans med Yasmine. Hon älskar verkligen när vi båda leker med henne samtidigt och ger henne massa kärlek och uppmärksamhet. Min goaste lilla tjej.

Näe nu ska jag dra med mig JC in i sovrummet och sova. Nu får han verkligen ta natten med Yasmine om hon vaknar, för nu har han fått sova mycket sen han kom hem. Nu är jag trött.

Kommentarer
Postat av: evelinah

ja, visst e dom.. dom känns så överlägsna, typ som att man bara e lat & väljer själv att man e arbetslös. morr. & det att man ska ta ett jobb vartsomhelst e ju verkligen sjukt. då "tar" man ju jobbet från någon annan som bor i den staden & så ska den i sin ur ta ett jobb i en annan stad & så vidare?! hmm. näe, arbetsförmedlingen e då inte till nån hjälp.



ingen aning om vad jag ska göra sen, pluggade ju upp mina betyg på komvux innan Mio kom, e inte klar men har verkligen ingen lust alls att fortsätta.. & så jädra tråkigt att ta studielån bara för att plugga på komvux. skulle vilja ha ett jobb ett tag innan jag pluggade vidare.. men ja, det e ju inte så lätt inte. när man nästan överallt måste ha erfarenhet.. jag har ju ingen! men får ju inte chansen att få det heller.. så hur gör man? oj, vad jag skriver, haha =)



håller med om att Mio e söt, tihi ;) likaså Yasmine, så söt när hon knatar omkring.. hälsa tillbaka till nyfikna mannen förresten =) hehe. hoppas ni haft en bra helg, kramen*

2009-04-26 @ 12:09:21
URL: http://eveheda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0