trött som attan...



ÅÅÅÅhhhhh... det här med för lite eller hackig sömn är inte roligt. Det känns verkligen i kroppen. Inatt var som valigt. Yasmine vaknade flera ggr och jag la över henne till min säng, men inte ens det hjälpte. Det var precis som att hon drömde mardrömmar eller hade ont. Hon vaknade hela tiden och skrek. Jag är som en levande zombie...
Det ska bli sååå skönt när JC kommer hem imorrn, tisdag. Men då är ju han också skittrött eftersom han har jobbat natt 12 timmar i en vecka. Ah, att vara småbarnsförälder är helt underbart, men också såååå jobbigt ibland. Men man står ut och orkar för att kroppen är inställd på att vara mamma. Hon är ju det finaste och underbaraste väsen som finns!!

Idag har jag och Yasmine varit med Paula och hennes barn Freja och Linus. Vi lekte i lekparken i plantaget och fikade på ICA. Sen skulle hon iväg och träna, så vi gick och handlade och fortsatte sen leka i parken.

Imorrn ska jag träffa Cathrine och gå till öppna förskolan.

OCH så kommer min älskling hem!! VAD DET SKA BLI KUL!!! Har saknat honom jättemycket... Den här veckan har känts som en evighet... Det blir mycket mys och sånt... hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0