Skärtorsdag...



Häromdagen var vi hemma hos Yasmines morfar och hälsade på. Det var härligt väder så vi var ute mycket på altan i solen.
Pappa busade med Yasmine som vanligt. Hon lekte i en låda... ha ha...













Igår var vi inne hela dagen... tråkigt väder och vi är båda förkylda så... Sen kände jag mig riktigt febrig på eftermiddagen och kvällen. Helt matt i hela kroppen. Usch för förkylning.

Nu är det påsk och vi ska hem till Yasmines farmor och farfar och vara där över helgen och fira påsk. Vi åker idag eller imorgon, men vi försöker få tag på en resesäng som vi kan låna över helgen.
Yasmine kan ju inte direkt sova mellan oss därborta. Det går inte. Och vi kan ju inte släpa med oss hennes spälsäng... Aja, det löser sig.

Nu ska jag in och fixa till mig på toan och sen blir det fika på stan med Katte. Yasmine får vara med sin pappa idag.




GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!!!







Kommentarer
Postat av: .helena.

yasmine e väl för söt! =)

ha en riktigt glad o fin påsk! =)

kraam*

2009-04-09 @ 14:15:13
URL: http://hellheda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0