Påskafton...




Vilken sovmorgon! Imorse vaknade Yasmine 09.00... Vi bara VA?? Hon brukar ju alltid vakna kring halv sju-snåret. Men imorse. 2½ timma längre fick vi sova, och det var sååå skönt! Det var nästan att man fick lite dåligt samvete att man sovit så länge, men 09.00 är ju inte så sent att vakna ändå...

Idag har vi vart ute jättemycket i det fina vädret. Och på altan var det hela 27 grader! Yasmine trodde väl att det var sommar. Hon fick springa omkring i tunika och blöja (på altan alltså). Jag har aldrig sett henne svettas så mycket som idag. Det var som en bastu. Hennes farfar har spelat dragspel och hon har dansat som en galning... ha ha! Hon måste ha ärvt sin musikalitet efter sin pappa.

Det har varit en helt underbar dag idag, på alla sätt. JC och jag åkte ensamma en sväng till Åmål för att ge katten mat och hämta Yasmines badbalja (hon måste ju badas när hon har svettats så). Vi dundrade på med hög musik hela vägen, och det var så skönt att få komma iväg lite bara han och jag. Vi höll varandra i handen, och det kändes lite som förr... hihi...
Jag måste erkänna att vi två inte har så mycket tid för varandra. Det blir lillan som får all uppmärksamhet, och ibland glömmer jag t.o.m. av hur det är att prata med en vuxen. Jag kommer på mig själv ibland med att prata till JC som jag pratar till Yasmine... ha ha... Men åh så lycklig jag är att jag har Yasmine. Hon är mitt allt, och JC förstås.
Att se hur hon växer och utvecklas till en underbar liten tjej med humor och livsglädje. Ibland kan man inte förstå hur hon har legat i min mage i 9 månader... Lilla skruttan..

Nu sover lillan och jag sitter med en drink i handen och ska se på Robinsson med dom andra.
Hoppas det blir en lika underbar dag imorgon.
Lägger upp lite bilder imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0