Några aprilskämt??



Idag har varit en helt underbar dag!!! Otroligt härligt väder och jag har varit på toppenhumör.

JC har kört bort skräp och skitsaker till tippen hela dagen, så jag har haft Yasmine helt för mig själv :) Vi träffade Alex och My på stan, och vi hängde med dom till lekparken och lekte och gungade i gunga. Yasmine tycker att det är så intressant och roligt med lite större barn. Sen har vi traskat omkring lite hit och dit (bra att hon får röra på sig).
Vi hälsade på hemma hos Paula och hennes två barn Linus och Freja. Dom lekte ihop alla tre och hade skitkul! Yasmine verkar trivas bra hemma hos Paula. Både Linus och Freja passar bra ihop med Yasmine. Det var jättemysigt! Dit får vi gå fler ggr...

Vid 11-tiden på kvällen igår vaknade Yasmine och skrek. Vi trodde att det bara var att hon tappat nappen, men hon hade kissat igenom sin blöja. Pyjamasen var blöt och madrassen också. Stön. Vi fick improvisera lite och vända madrassen fort, byta blöja och försöka få henne att somna om. Det tog ett tag. Efter att detta hände så sov hon dåligt hela natten. Hon vaknade flera ggr och skrek. Till slut, helt utmattade lade vi henne i vår säng. Men inte ens hos oss kunde hon sova bra...
Asså, ibland blir man tokig. När man inte förstår varför så vet man ju inte vad som är fel. Varför sover hon så dåligt vissa nätter, och andra nätter inte ett ljud fram tills morgonen? Ändå äter hon och sover på bestämda tider. Jag fattar ingenting. Det är svårt att vara mamma ibland. Det är liksom så mycket man ska förstå och veta på egen hand. BVC är ingen idé att fråga. Jag har alltid tyckt ända från början att dom är helt värdelösa. Dom kan inte ge svar på någonting tycker jag.


Det här med aprilskämt känner jag mig lite för gammal för. Dessutom vet alla när det är 1:a april och man går ju inte på saker lika lätt. Det känns som att det var nåt man gjorde mer stor grej av när man var mindre. Men det är bara min åsikt.
Jag blev inte lurad av någon i år i alla fall. Någon annan som var med om något roligt aprilskämt igår kanske??


My darling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0