Levande ljus, massage och filmmys...

Nu är klockan 01.30...

Jag sitter uppe och tänkte skriva några rader. Jag kunde inte sova ändå... för min kära herr Trapp snarkade.

Idag (eller igår blir det ju, eftersom klockan är efter midnatt) var vi på ÖoB i Edsvalla en sväng med JCs föräldrar. Det finns faktiskt en hel del där som är bra. Mycket fina saker. Men vi köpte faktiskt ingenting. Varför? Jo, det ska jag tala om. Arg som ett bi är jag... Jag skulle ta ut pengar i Grums på Swedbank. Inga konstigheter. Från mitt konto som jag alltid tar ut pengar ifrån. Då säger den jävla subban där inne (hon kan väl inte varit så mycket äldre än mig) att jag inte kan ta ut pengar från detta konto. Jag bara VA?? Vad menar hon? Det finns ju pengar på kontot, så vad är problemet liksom? Då säger hon att det är ett e-sparkonto och jag kan bara använda det på internet. Vad fan ###%%!!!&%&%#"=)/(&&!!! Då säger jag till henne "Det var ju jävligt konstigt, för jag har alltid använt det i Åmål på min bank och ALLTID tagit ut pengar från det kontot. Varför går det inte nu helt plötsligt??" Då säger hon att banken i Åmål gör fel i så fall. Javisst, självklart gör dom det. Högutbildade banktjänstemän ger självklart mig pengar från ett konto som jag inte får använda på det sättet... Japp, så måste det vara!
Är hon dum i huvudet eller? Jävla ragata! Jag ryckte till mig lappen och gick ut därifrån med svordomar i munnen. Asså, vad fan är det med folk i såna skitställen som Grums? Det var säkert för att hon inte kände igen mig och tyckte att den här tjejen ska vi sätta på plats. Om det inte var för att vi hade bråttom, så hade jag bett att få prata med chefen. Är så jävla irriterad.

Efter Edsvalla följde vi med JCs föräldrar hem så att dom fick mysa lite med Yasmine. Blir ju inte att dom träffas varje dag direkt, eftersom dom bor i Värmlandsbro. Yasmine visade stolt upp att hon kan gå. Hon traskade omkring som bara den.
Hon skrattade så hon kiknade, åt farfar som skojade med henne. Han tog en liten studsboll, studsade den i golvet och följde med den med huvudet, upp och ner. Han såg ut som en höna. det tyckte hon var skitkul, och han var tvungen att göra det om och om och om igen... ha ha! Tills han var alldeles slut stackaren.



Farfar Tage





Yasmine i full fart




Yasmine dricker vatten som en svamp :) hon svettas så mycket


Vad har vi gjort mer? Jag och Yasmine var på öppna förskolan och härjade runt. Hon tyckte att det var så kul att hon var helt upp i varv när vi skulle åka därifrån. I början var hon skitblyg på sångstunden, men sen släppte det och hon gick runt för sig själv och lekte och kollade. Hon ville nästan inte med ut därifrån. Vi ska nog dit igen på sopplunch :)

Jag ville göra något speciellt för JC igår kväll så jag överraskade honom med levande ljus, god mat, massage och filmmys... Kvällen var hans och jag ägnade verkligen tid åt honom. Han blev jätteglad! Jag blev glad för att han blev glad. Känns så kul att kunna överraska ibland och göra något bara för en annan person.

Nu är klockan 02:13 och jag måste sova om jag ska orka upp till möra!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0