Karlstad och grillfest...


Idag ska vi till Karlstad och införskaffa lite kläder till Yasmine, hon börjar ju dagis på tis. Hon behöver ett regnställ, stövlar, en vår/sommarjacka och lite kläder. Det kanske blir nåt till mig och JC också.

Sen är vi bjudna hem till AK och Björn på grillfest i trädgården. Jag hoppas verkligen att vi hinner. Det ska bli mysigt. Vi får se hur vi gör, om vi låter Yasmine somna där i vagnen eller nåt. Vore ju kul att stanna lite längre. Men som sagt, vi får se.

Jag vet inte vad det har tagit åt lillan idag. Ända sen JC åkte till jobbet så har hon skrikit och varit gnällig precis hela tiden. Hon har gått efter mig som en ylande hund... Jag höll på att bli tokig. Tänk er själv att lyssna på ett ylande barn i flera timmar... Inget hjälpte liksom. Vad ska man göra? Barn är allt förunderliga... När dom inte kan tala om själva vad det är, så är det ju inte så lätt att veta.
Nu sover hon iaf, och jag tror att JC somnade med henne... ha ha. Skräll.

Nu ska jag nog sminka mig lite och göra mig iordning.

C-ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0