Fika i solen...



Idag fikade jag med Katte på Café XO. Det var skönt att få komma iväg lite ensam och vara med någon som inte har barn, och prata om allt möjligt förutom barn (ok lite var det förstås, men inte mycket). Jag har inte skrattat så mycket på länge... Vi pratade gamla minnen och massa annat. Det var skitkul att träffa henne igen! Hoppas det blir lite oftare nu, och inte typ ett år emellan :) Jag trivs så bra med henne. Vi har samma humor och har gått igenom många liknande saker båda två. Vi har mycket gemensamt. Ah, det var kul!
Jag behöver verkligen komma ut mer och träffa folk. Det märktes på mig sen när jag kom hem att jag var jätteglad att se Yasmine och JC, och var på mycket bättre humör. Ursäkta språket, men tro fan att jag kan bli grinig här hemma när det enda jag gör är att vara mamma och aldrig umgås med vänner. Det mår både jag och Yasmine bra av att vara ifrån varandra lite ibland.

Senare på eftermiddagen var vi hemma hos Kurre och Therese och barnen. Yasmine hade så himla kul! Theo (som är 8 år) lekte med henne jättemycket och hon gick efter honom hela tiden som en liten svans... När det var dags att åka hem så tyckte hon att det var jättetråkigt. Lilla gumman, vi får åka dit fler ggr :)

Nu ska jag kika lite på tv och sen lägga mig. Imorrn ska vi upp och städa lägenheten och packa innan vi åker till JCs föräldrar över helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0